Chat with us, powered by LiveChat

Project Management Officer & Office Manager (3/4 dagen)

Management & OfficeRegio Amsterdam€ 3500-4000 Highlights –    Salaris € 3500 – 4200, o.b.v. fulltime. –    Parttime functie 3 of 4 dagen, beide mogelijk. –    Werken op unieke projectlocatie. Wat ga jij doen? Als Project Management Officer & Office Manager ben je een essentiële schakel in het succes van uiteenlopende technische projecten. Jij […]

Lees meer
  • Management & Office
  • Regio Amsterdam
  • € 3500-4000

Highlights

–    Salaris € 3500 – 4200, o.b.v. fulltime.
–    Parttime functie 3 of 4 dagen, beide mogelijk.
–    Werken op unieke projectlocatie.

Wat ga jij doen?

Als Project Management Officer & Office Manager ben je een essentiële schakel in het succes van uiteenlopende technische projecten. Jij stroomlijnt administratieve, financiële en beheersmatige processen en bent het vaste aanspreekpunt voor projectvragen.

Je ondersteunt project- en programmamanagement op het gebied van tijd, budget en kwaliteit. Ook zorg je voor de facturatie, urenrapportages en beheer je de projectdocumentatie. Daarnaast houd je statusoverzichten bij en werk je intensief samen met projectleiders en financiële afdelingen.

Als Office Manager zorg je dat het kantoor representatief blijft, organiseer je vergaderingen en ontvang je klanten. Je bent minimaal drie dagen per week op locatie aanwezig. Thuiswerken is binnen deze rol niet mogelijk.

Jouw verantwoordelijkheden

–    Ondersteunen van projectmanagement met rapportages en voortgangscontrole;
–    Beheren en optimaliseren van de projectadministratie;
–    Verzorgen van financiële rapportages, urenregistraties en facturatie;
–    Actief schakelen met projectleiders, klant en interne afdelingen;
–    Verzorgen van ontvangst van klanten en organisatie van bijeenkomsten;
–    Zorgdragen voor een verzorgd en functioneel kantoor.

Wat wij bieden

–    Salaris tussen € 3500 en €4200, afhankelijk van ervaring;
–    Een uitdagende rol binnen een innovatief en groeiend bedrijf;
–    31 vakantiedagen;
–    13e maand;
–    Parttime aanstelling (3 of 4 dagen);
–    Afwisselende en complexe werkzaamheden met veel verantwoordelijkheid.

Wat wij zoeken

–    Mbo/hbo werk- en denkniveau;
–    Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een technische of asset management omgeving;
–    Ervaring met financiële administratie, office management en MS Office;
–    Communicatief sterk, assertief en organisatiesensitief;
–    Proactieve werkhouding, nauwkeurig en oplossingsgericht;
–    Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
–    In bezit van een geldig VCA VOL of bereid dit te behalen.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een technische dienstverlener die verantwoordelijk is voor het beheer, de bouw en aanpassing van gebouwen voor een grote klant in de luchtvaartsector. Je werkt in een hecht team waar collegialiteit en kennisdeling centraal staan. De organisatie staat bekend om haar uitdagende projecten en biedt een stimulerende werkomgeving waarin je je professioneel kunt ontwikkelen.

Heb ik jou weten te enthousiasmeren?

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Monique de Jong op telefoonnummer: 06-15261821 of via e-mail: monique.dejong@comaen.nl.
Whatsappen voor meer informatie? Stuur mij geheel vrijblijvend een bericht op het volgende nummer.

Waarom anderen jou voorgingen in het werken via Comaen

Bekijk dan hier ons YouTube kanaal of lees de beoordelingen van andere engineers op comaen.nl/reviews.

Solliciteren

Het is ook mogelijk om zonder cv en motivatie te solliciteren.

Attach a Resume file. Accepted file types are DOC, DOCX, PDF, HTML, and TXT.

Velden met een * zijn verplicht

We are uploading your application. It may take a few moments to read your resume. Please wait!

Solliciteer direct
Sluiten
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Sign in

Sign Up

Forgotten Password

Job Quick Search

Share

Solliciteer