Donderdag 11 juni was het tijd voor de Comaen zomer BBQ bij Brasserie Buitenhuis.
We begonnen aan het water met een borrel op het privéterras en schoven daarna aan voor een uitgebreide BBQ van de Ofyr.
Het weer voelde misschien meer als herfst dan zomer, maar dat maakte de avond niet minder geslaagd. Met goed eten, fijne gesprekken en genoeg tijd om rustig bij te praten, kijken we terug op een mooie avond samen.
Benieuwd naar de sfeer? Bekijk hieronder de foto’s voor een indruk van de avond.
Wil je er de volgende keer ook bij zijn? Neem dan een kijkje op onze eventpagina.